Thursday, October 1, 2009

厉害~

今天中国国庆日哦!

60周年哦!

看电视现场直播.....

哇塞~

超壮观的咧~

我最喜欢~~

他升国旗时~

那个帅兵~~

当他甩那国旗....

让国旗飘上去~

那一幕~~~

我的天呀~~

超帅~超酷的~~

我...

我...

咳咳咳........



我要学他那姿势啦~~


XDDD


中国,生日快乐~^^

3 comments:

Jamie Wong said...

haha.
my homestay mate also talked about that.
she's from china too. =)

Vincent Cho said...

嘿嘿!我看你是看帅哥多一点=P

萤火虫*.* said...

Jamie Wong :
Ooooo~~~ Good o~~ got a friend from china^^

Vincent Cho :
哪有啦~~
真的!他那姿势很帅啦!